Green Cleaning Nature

Green Cleaning Nature
'Hijau Menjernih Alam'

Friday, December 7, 2012

Assalamualaikum.... satu perjalanan yang panjang.... Usaha membangunkan apa yang telah diusahakan menunjukkan keputusan yang positif... sepanjang menjalankan ternakan ayam kampung sejak 2010 telah memberi impak positif dalam karier dan pembangunan motivasi diri. ternakan ayam kampung yang dulunya adalah melalui penternakan reban kini telah ditukar kepada 'trading' sahaja. namun proses ini memberi peluang kepada 'orang baru' dalam ternakan ayam kampung. so, jangan putus asa. Apa yang saya mulakan dulu, kini telah saya serahkan kepada seseorang bagi mengubah hidup seseorang dan dilihat telah memberi sedikit jaminan ke arah peningkatan pendapatan. saya kini telah menjawat jawatan namun tetap saya ingat apa yang penah saya lalui dulu. :) bisnes saya masih berjalan lancar dan menunjukkan kemajuan. namun pengurusannya telah bertukar. saya gembira dengan apa yang berlaku. (kalau nk cerita panjang sangat ni :)) Apa pun, saya ucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang sudi menjengak ke blog saya. saya kini dalam proses merancang sesuatu :) jadi, pesan saya, selagi anda gembira dan fokus dengan apa yang anda buat, kejayaan menanti anda, jangan jadikan masalah yang anda hadapi itu sebagai halangan yang akan mengagalkan anda. Salam, kembali aktif :)

No comments:

Post a Comment